Kjøpsvilkår
SALGSBETINGELSER FOR KUNDER I NORGE
1. AVTALEN
Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, pris og leveringsbetingelser).
2. PARTENE
Selger
Firmanavn: PROPOLIFE Wingaard
Kontor adresse: Isnesveien 35, 1712 Grålum, Norge (besøk etter avtale)
E-post: wingaa@online.no
Telefonnummer: 917 87 580
Organisasjonsnummer: 983 571 581 MVA
Kjøper
Person som foretar bestillingen.
3. PRISER
Prisene som er oppgitt i nettbutikken, inkluderer merverdiavgift. PROPOLIFE Wingaard tar forbehold om prisfeil i nettbutikken.
4. ORDREBEKREFTELSE
Når selgeren har mottatt kjøperens bestilling, skal selgeren regne ut frakt, leveringstid osv. og sende en ordrebekreftelse til kjøperen. Varene sendes når vi har registrert deres innbetaling. Tiden kan variere fra 1 til 5 virkedager før du mottar ordrebekreftelsen med hensyn til bestillingens størrelse og fraktbetingelser. Du bør også være tilgjengelig på e-post eller telefon etter bestillingen, for det kan hende at vi tar kontakt med deg for mer informasjon.
5. BETALING
Betalingen kan skje med bank, vipps eller kontant.
Kontonr: 61291074935
Vipps-nummer: 118101
Husk å merk betalingen med ordrenummer!
6. LEVERING
Vi bruker for det meste Posten eller PostNord til å sende varene (i de fleste tilfeller er det post i butikk som gjelder).
Husk at fraktomkostninger vil komme i tillegg til den summen som er oppgitt i bestillingen. En total sum vil bli oppgitt i ordrebekreftelsen som sendes deg på mail.
Det er ingen fraktomkostninger hvis du henter varen selv.
Hentetidspunkt og sted vil bli avtalt nærmere mellom partene via e-post eller telefon.
7. ANGRERETT
Vanlig 14 dagers angrerett etter Norsk lov. Dersom du ønsker å returnere en vare eller hele bestillingen gir du oss beskjed innen 14 dager ved å sende oss en mail til paal@propolife.no. Du vil da få en adresse som du kan sende pakka til samt et returnummer.
8. UNDERSØKELSE AV VAREN
Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til transportør som fremlegger et skjema som skal fylles ut og leveres ved varens mottak. Når dette er gjort sender kjøperen kopi av det samme til selgeren som følger opp dette. Husk å ta nok bilder og send disse snarest mulig.